شما در حال مشاهده نسخه موبایل وبلاگ

otobarbary.avablog.ir

هستید، برای مشاهده نسخه اصلی [اینجا] کلیک کنید.

نه مورد از بزرگترین اشتباهات اسباب کشی

اشتباهات اسباب کشی همیشه برای ما مشکلات زیادی به وجود آورده است.

یکی از اشتباهات اسباب کشی این است که شما فکر می کنید به تنهایی می توانید خودتان اسباب کشی را انجام دهید. اسباب کشی در داخل شهر نیز می تواند بسیار پیچیده باشد و نیاز به یک برنامه ریزی درست و اصولی دارد.

از مهم ترین مشکلات اسباب کشی و خطراتی که در حین جابجایی اثاثیه پیش می آید شامل آسیب دیدن و زخمی شدن وسایل خراب شدن وسایل و اثاثیه و همچنین هزینه های غیر قابل پیش بینی می باشد.

اگر قصد دارید خودتان مسئولیت اثاث کشی را بر عهده بگیرید مشکلات و هزینه ها دور از انتظار نخواهد بود و شما باید زمان زیادی برای تحقیق و برنامه ریزی صرف کنید تا به خوبی از عهده باربری اسباب منزل خود برآیید. در این کار می توانید از کسانی که تجربه اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه را داشته اند کمک بگیرید همچنین می توانید با یک اتوبار مطمئن و امین نیز مشورت نمایید.

پس از آن می توانید تصمیم خود را بگیرید.

برای جلوگیری از اشتباهات اسباب کشی حتما توصیه های زیر را جدی بگیرید.

اثاث کشی در اوج زمان جابجایی

در زمانی که بیشترین جابجایی صورت می گیرد اوج زمان جابجایی گفته می شود در این زمان لیست اتوبار و باربری های خوب کاملا پر است. این زمان هر سال در بهار و تابستان می باشد از اشتباهات اسباب کشی که بسیار رایج است اسباب کشی در زمان اوج جابجایی است. اگر می خواهید حق انتخاب داشته باشید و یک اتوبار خوب و حرفه ای را برای کار اثاث کشی و حمل بار انتخاب نمایید بهتر است از سه تا چهار ماه قبل از اسباب کشی به این فکر بیفتید و از چند شرکت باربری استعلام قیمت نمایید. و با در نظر گرفتن قیمت ها و شرایط و خدماتی که شرکت اتوبار به شما پیشنهاد می دهد بهترین باربری را انتخاب کنید.اشتباهات اسباب کشی در برآورد قیمت ها

اشتباهات اسباب کشی در برآورد قیمت باربری بسیار شایع است. شرکت های اتوبار و باربری دو نوع قیمت به شما ارائه می دهند.

قیمت متعهدانه

قیمت غیر متعهدانه

قیمت غیر متعهدانه قیمتی است که شرکت ها بر اساس تجربه خود به شما اعلام می کنند.

این قیمتی است که همیشه پس از پایان اسباب کشی تا ده درصد به آن افزوده می شود و نمی شود تنها به این قیمت دلخوش کرد. اما قیمت متعهدانه قیمت است که شرکت های باربری پس از بررسی تمامی لوازم و اثاثیه شما برآورد می کنند و یک قیمت توصیفی همراه با سند رسمی است و پس از تایید آن شرکت ها نمی توانند قیمت ها را افزایش دهند. تمامی هزینه های لازم در این روش مشخص می شود و یک قیمت نهایی به مشتری اعلام می شود.

از اساسی ترین اشتباهات اسباب کشی این است که مشتریان اغلب فریب قیمت های ارزان و غیر متعهدانه شرکت های باربری را می خورند. در هر اثاث کشی هزینه های پنهان زیادی وجود دارد که شرکت باید تمامی این هزینه ها را برآورد نماید و به شما اعلام کند. قیمت های ارزان شرکت های باربری حتما دلایلی دارد که این دلایل ممکن است برای شما خوشایند نباشد.

با مشاوره اصولی با متخصصی دیگر اشتباهات اسباب کشی در زمینه قیمت را تکرار نکنید.

اشتباهات اسباب کشی در زمینه بیمه

هنگام جابجایی اثاثیه منزل اگر جعبه ظروف چینی مورد علاقه شما از دست کارگران افتاد و شکست چه کسی مسئولیت آن را برعهده خواهد گرفت. مسلما هیچ کس .

از اشتباهات اسباب کشی این است که بیمه شرکت اتوبار از قبل بررسی نمی شود.

بهتر است با شرکتی همکاری کنید که به شما بیمه معتبر باربری ارائه می نماید.

حتما چک کنید که باربری انتخابی شما چند نوع بیمه دارد. برخی شرکت ها تنها لوازم سنگین مثل یخچال را بیمه می کنند. لیست بیمه را ازاتوباربخواهید و ببینید چه وسایلی شامل بیمه می شود. اگر فکر می کنید وسایل بیشتری باید شامل بیمه شوند با شرکت در میان گذاشته و از آنها بخواهید که این کار را انجام دهند. بعضی از شرکت های کوچک کارگران خود را بیمه نمی کنند به این معنی که اگر آنها در خانه شما در زمان اسباب کشی دچار حادثه شوند مسولیت آن را شرکت قبول نکرده و با شما خواهد بود.

اشتباهات اسباب کشی در جابجا کردن وسایل قیمتی

شرکت های باربری معمولا مسئولین حمل وسایل گرانقیمت مثل جواهرات را بر عهده نمی گیرند. یکی از اشتباهات اسباب کشی این است که افراد در حمل بارهای قیمتی سهل انگاری می کنند. برای پرهیز از هر گونه مشکل لوازم قیمتی مثل

سکه

اسناد رسمی

جواهرات و ... را به خوبی بسته بندی کنید.

و خودتان مسئولیت جابجایی آن را برعهده بگیرید. می توانید آن ها را با ماشین شخصی خودتان انتقال دهید. این مطمئن ترین راه است. اگر وسایل حساس و شکننده دارید و علاقه زیادی به آنها دارید خودتان بهتر از آنها مراقبت خواهید کرد.

راهنمای اسباب کشی به محل جدید

راهنمای اسباب کشی به محل جدید
اسباب کشی همیشه سخت است بخصوص اگر تجربه انجام آنرا نداشته باشید. قبل از اسباب کشی بهتر از با افراد مجرب مشورت کنید و برای آن برنامه ریزی کنید.
اسباب کشی به خانه جدید
آمادگی : برای آمادگی قبلی کار های حمل اثاثیه ، کارهای زیادی برای انجام دادن وجود دارد مانند :
عوض کردن آدرس های پستی( زمانی که از محلی به محل دیگر نقل مکان می کنید ، باید بسته های پستی که برایتان به صورت ماهیانه،هفتگی یا غیره ارسال می شود و همچنین قبوض آب،برق،گاز،موبایل و غیره به آدرس جدید منتقل شود.)

تهیه کردن لوازم بسته بندی ، پیدا کردن کامیون یا وسایل نقلیه لازم برای حمل کالا و اثاثیه و ... از قبیل کارهایی هستند که نیاز به آمادگی قبلی دارند .
بسته بندی اثاثیه : بسته بندی وسایل به گونه ای که در هنگام تخلیه بار به راحتی از روی برچسب های درج شده روی جعبه ها ، اتاق مورد نظر ، وسایل شکستنی و غیره بتوانید همه چیز را در جای مناسب قرار دهید.در کنار وسایلی که توسط شرکت باربری حمل می شوند ، فراهم کردن وسایلی که شما به صورت روزانه استفاده می کنید لازم به اشاره هستند. وسایلی که شما ممکن است در روز اسباب کشی لازم داشته باشید ، لوازم شخصی ، شارژر موبایل ، کتاب های مورد نیاز و ... . وسایلی که شما به صورت روزانه استفاده می کنید می توانند به صورت کوله یا ساک همراه شما باشند. این وسایل می توانند وسایلی باشند که شما برای برنامه ریزی یک سفر تفریحی در چمدانی می بندید.

برچسب زدن و مدیریت موجودی : موجودی و کالا و اثاثیه شما نیاز به مدیریت دارند.مثلا برچسب زدن بر اساس وزن جعبه ها یا شکستنی بودن آنها می تواند پروسه اسباب کشی را بسیار آسان کند.نحوه دیگر برچسب زدن ، برچسب زدن بر اساس اتاق مورد نظر(اتاق نشیمن،آشپزخانه،اتاق خواب،اتاق کار و ...) می باشد.نرم افزار هایی برای گوشی های همراه وجود دارند که کالا و اثاثیه را به گونه های مختلف دسته بندی میکنند.

اجاره کامیون ، انتخاب شرکت مناسب باربری : اجاره کامیون مخصوص جابجایی سرویسی است که هنوز در ایران جا نیفتاده است . برای انتخاب اتوبار مناسب باید به مواردی همچون توانایی شرکت باربری در حمل اثاثیه ، کارگران مجرب ، کیفیت وسایل نقلیه ، قیمت از پیش تعیین شده و بیمه بار،تحویل بارنامه کاغذی به مشتری دقت بسیار داشت.

شما می توانید شرکت های مناسب و خوشنام در این زمینه را از طریق وبسایت حمل کالا پیدا کنید .

چیدن وسایل در محل جدید : وقتی که بار شما صحیح و سالم به محل جدید انتقال یافت ، اگر وقت لازم را برای آمادگی و بسته بندی صرف کرده باشید ، باز کرن بسته ها نباید خیلی سخت باشد.
تمیز کردن خانه یا اداره جدید ، راه اندازی تخت ها و مبلمان ، نصب پرده ها ، نصب وسایل برقی ، استفاده از کمد ها و دور ریختن وسایل دور ریختنی از کار هایی است که باید انجام شوند.

نظم بخشیدن به حمل و نقل به منزل جدید

نظم بخشیدن به حمل و نقل به منزل جدید در زمان اسباب کشی

دو راهکار: یکی قبل از حرکت، یکی بعد از حرکت

بعد از حمل و نقل اثاثیه و کارهای اتوبار و باربری رفتن به یک منزل جدید می­تواند نگران ­کننده باشد، شما هم احتمالا در چنین مواقعی نمی­دانید چه کار کنید یا از کجا شروع کنید.

ما در ابن مطلب اقداماتی را برای نظم دادن به این کار برایتان آماده کرده­ ایم.

راهکار اول: قبل از حرکت

۱-غذاهای فاسد شدنی نخرید. تمام غذاهای کنسروی باقی­مانده در منزل را استفاده کنید تا بار سفرتان سبک­ تر شود.

۲-فراموش نکنید که کتاب­های کتابخانه را برگردانید.

۳- فراموش نکنید که وسایل همسایه ها اگر پیشتان مانده را برگردانید.

۴- تمام جعبه­ ها را به طور واضح برچسب­ گذاری کنید.

راهکار دوم: بعد از حرکت

۵- همه چیز را تخلیه کنید و محتوای هر بسته را چک کنید.

۶-تخت­­­ها را آماده کنید و پرده ­ها را نصب کنید. حالا شب اول را روی تخت آماده­ می­خوابید!

۷-مطمئن شوید تمام وسایل همان جایی هستند که شما می­خواهید.

۸- بسته به زمانی که در اختیار دارید، شما می­توانید تمام وسایل را باز­کنید و مرتب کنید یا اینکه فقط وسایل ضروری مانند لباس­ها، ظروف و غذاها را باز کنید.

۹- آدرس و شماره تلفن جدیدتان را به همه اطلاع دهید. به خصوص به محل کار، بانک و والدینتان.

۱۰- روی تخت بروید و استراحت کنید، می­توانید مابقی کارها را فردا انجام دهید!

نکات دیگر:

در هنگام باز کردن وسایل، یک کیسه­ ی زباله داشته باشید تا روزنامه­ ها و…. را در آن بریزید.

در هنگام باز کردن وسایل، اگر احساس کردید چیزی را لازم ندارید آن را دور بیاندازید. اسباب ­کشی بهترین فرصت برای خلاص شدن از وسایل اضافه است.

اگر مسیر حرکت به منزل جدید دشوار و پیچیده است، از یک نقشه استفاده کنید.

حمل و باربری جهیزیه عروس

یکی از مواردی که بعد از شنیدن کلمه ازدواج به ذهن می رسد،خرید جهیزیه است.البته در گذشته خانواده ها خرید جهیزیه برای فرزندان خود را ،از سنین پایین شروع می کردند ولی در حال حاضراین رسم از بین رفته و زوجین سعی می کنند نظرات و سلایق خاص خود را در این خرید دخیل کنند.

یکی از مواردی که بعد از شنیدن کلمه ازدواج به ذهن می رسد،خرید جهیزیه است.البته در گذشته خانواده ها خرید جهیزیه برای فرزندان خود را ،از سنین پایین شروع می کردند ولی در حال حاضراین رسم از بین رفته و زوجین سعی می کنند نظرات و سلایق خاص خود را در این خرید دخیل کنند.

البته چیزی که باید در خرید جهیزیه مد نظر قرار داد ،این است که باید سعی کنیم ، کالای مناسب و با کیفیت خوبی تهیه کنیم در عین حال باید بتوانیم این کالا ها را از فروشگاه هایی بخریم که هزینه کمتری برای ما داشته باشند،پس نیاز به یک برنامه ریزی و تحقیق اساسی داریم.

در ابتدا باید میزان پولی را که می خواهیم برای تهیه جهیزیه صرف کنیم، مشخص کنیم و با توجه به مقدار بودجه خود ،خرید را آغاز کنیم.

امروزه وضعیت حمل و نقل در ایران بسیار تغییر کرده است و می توانید به طور متوسط برای هر خانواده ایرانی ،داشتن یک عدد ماشین را در نظر بگیرید ،اما در زمان های دور، اکثر جابه جایی ها با شتر ،قاطر و یا با پای پیاده انجام می شد و فقط عده کمی از رجال و انسان های رده بالای کشوری و … به وسایل باربری دسترسی داشتند.

کم بودن امکانات در گذشته، روی همه ابعاد زندگی آنها تاثیر گذاشته بود ،برای مثال می توان به موضوع جهاز بران عروس که امروزه به صورت ساده با ماشین انجام می شود ،اشاره کرد.

در گذشته می بایست عده ای از افراد، وسیله های زندگی عروس و داماد را داخل سینی های بزرگ ،روی سرشان قرار می دادند که به آنها طبق کش می گفتند.

علاوه بر طبق کش ها ،عده ای نیز در طول مسیر به نواختن ساز و موسیقی مشغول می شدند تا آنکه به مقصد مورد نظر خود برسند.البته به نظر ما این کار علی رغم سختی هایی که داشت، بسیار مفرح بود!!!

امروزه با پیشرفت روز افزون صنعت و وجود وسیله های حمل و نقل مجهز و پیشرفته می توانید حمل این وسایل (جهاز عروس) را به راحتی ،بدون دردسر و باصرف کمترین خستگی انجام دهید.

حتی می توانید مسئولیت بسته بندی اثاثیه و جابه جایی را به شرکت های باربری معتبربسپارید.آنها کلیه وسایل شما را با مشخص کردن روز و ساعتی که مد نظرخودتان است با صبر و حوصله بسته بندی می کنند وبا کمک کارگران کار آزموده و حرفه ای که در اختیار دارند نسبت به جابه جایی وسیله های شما اقدام می کنند.

باربری و اتوبار ظفر

باربری و حمل و نقل شهری و بین شهری + اسباب کشی منظم و سریع و بسته بندی حرفه ای + تعرفه و هزینه مناسب

باربری و حمل و نقل شهری و بین شهری + اسباب کشی منظم و سریع و بسته بندی حرفه ای + تعرفه و هزینه مناسب

باربری و اتوبار در محدوده ظفر تهران

شرکت حمل و نقل و باربری VIP با ناوگانی مجهز و پرسنلی کارآزموده آماده حمل و نقل شهری و اسباب کشی حرفه ای

اگر قصد اسباب کشی دارید ؟

اگر تجربه کافی در این زمینه ندارید ؟

اگر نیاز به وسایل بسته بندی دارید ؟

اگر میخواهید سریع و مطمئن اسباب کشی کنید؟

اتوبار VIP تهران بهترین سرویس باربری را در اختیار شما قرار خواهد داد. ما همه چیز را درباره اسباب کشی میدانیم. تجربه و رزومه درخشان باربری VIP راهنمای مناسبی برای انتخاب است.

خدمات اسباب کشی و باربری در ظفر

باربری و سرویس باربری ویژه محدوده ظفر

بسته بندی حرفه ای و ارسال تجهیزات

حمل و جابجایی وسایل سنگین

جابجایی جهیزیه عروس

جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفنهای اتوبار VIP تماس حاصل نمایید.

باربری تهران تجریش

باربری در تجریش و اسباب کشی بی دردسر را با حرفه ای ها تجربه کنید. زیبا بار با سیستم حمل و نقل پیشرفته و ماشین های مجهز و مدرن باربری آماده خدمت رسانی به اهالی محترم محدوده تجریش میباشد. با ما تماس بگیرید.

باربری در تجریش و اسباب کشی بی دردسر را با حرفه ای ها تجربه کنید. زیبا بار با سیستم حمل و نقل پیشرفته و ماشین های مجهز و مدرن باربری آماده خدمت رسانی به اهالی محترم محدوده تجریش میباشد. با ما تماس بگیرید.
اسباب کشی و باربری در محدوده تجریش
اسباب کشی و باربری تهران تجریش را به متخصص آن واگذارکنید و با آسودگی خیال شاهد پیشرفت و اتمام اسباب کشی باشید. زیبا بار کادری از بهترین های اسباب کشی و بسته بندی اثاثیه را برای همین منظور استخدام کرده است. ما اعتماد شما را ارج نهاده و پاسخی شایسته برای آن تدارک دیده ایم. با شماره تلفن های باربری تجریش ( دفتر تجریش - زیبابار ) تماس حاصل نمایید.

نکات کوچک ولی مهم در اسباب کشی

اسباب کشی یادآور کارتن و جعبه و کامیون است و تمام کارهایی که در نهایت به همین ها ختم می شود ... اسباب هایی که باید داخل کارتن ها شوند و بسته بندی شده در جعبه قرار بگیرند و در نهایت داخل کامیون برده شوند . اما موارد کم اهمیتی است که بی توجهی به آنها سختی های اسباب کشی را دو چندان خواهد کرد .

نکات کوچک ولی مهم در اسباب کشی

اسباب کشی یادآور کارتن و جعبه و کامیون است و تمام کارهایی که در نهایت به همین ها ختم می شود ... اسباب هایی که باید داخل کارتن ها شوند و بسته بندی شده در جعبه قرار بگیرند و در نهایت داخل کامیون برده شوند . اما موارد کم اهمیتی است که بی توجهی به آنها سختی های اسباب کشی را دو چندان خواهد کرد .

عدم توجه به تغذیه در حین اسباب کشی

بسیار مهم است که از پیش برای چند روز درگیری حاصل از جابجایی تان برای وعده های غذایی خود چاره ای اندیشیده باشید . اگر اقوام و دوستانی دارید از آنها درخواست کنید که برای شما تهیه و آماده کنند و غذای تازه و آماده میل کنید حتما این کار را انجام دهید و گرنه باید خودتان دست به کار شوید و چند وعده از قبل غذاهای سرد و سالاد آماده کنید . عدم رسیدگی به تغذیه در این روزهای پرکار شما را بعد از گذشت چند روز بی بنیه و بیمار خواهد کرد . و حتی در زمان فعالیت شما دچار افت فشار و کمبود انرژی خواهید شد .

عدم توجه به کودکان

کودکان زیر سه سال را باید از شرایط اسباب کشی دور کرد . خاک و آلودگی موجود در لابلای کارتن ها و وسایل آنها را براحتی بیمار می کند . گاهی ممکن است شی ای بشکند و یا وسیله ای تیز که برای برش کارتن ها دم دست شماست در دسترس کودک قرار گیرد در شرایطی که حفاظت ازسلامتی کودک بزرگترین وظیفه تان است مجبور به ترک کارها خواهید بود مگر اینکه برای محافظت کودک از قبل راهی مناسب یافته باشید .سپردن کودک به یکی از دوستان و آشنایان و یا مهد کودکی در همان اطراف از بهترین راهکارهاست .

کودکان بالای سه سال را باید از قبل از اسباب کشی توجیه کرد ومراقبت از خود و دور شدن از مناطق و اشیا خطرناک را برایشان توضیح دهید . می توانید کارتن های اسباب بازی هایشان را بدهید خودشان باز کنند و تا حدی بچینند و یا در کنار پدر به عنوان دستیار کوچولو یاری کنند . علاوه بر کنترل شان می توانید حس هم یاری و مفید بودن به آنها بدهید .

عدم توجه به اشیا قیمتی

در میان شلوغی کار و رفت و آمدها از قلم افتادن و گم شدن احتمالی اشیا قیمتی هزینه گزافی بر شما تحمیل خواهد کرد پس بهتر است قبل از هر کاری تکلیف آنها را مشخص کنید . یا قبل از شروع اسباب کشی آنها را در جای مطمئنی در منزل جدید انتقال دهید و یا به شخص مطمئنی به امانت بسپارید .

در دسترس بودن وسایل شخصی و داروهای ضروری

حتما داروهای مصرفی و وسایل شخصی ضروری تان را در دسترس بگذارید مثل یکی از کابینت ها . شما ممکن است هر زمانی به آنها نیاز پیدا کنید ولی یافتن آنها از میان حجم وسیع اثاثیه کاری دشوار و تقریبا نشدنی است .

نکات بسته بندی اثاثیه منزل

بسته بندی اثاثیه منزل پیش از اسباب کشی با رعایت یکسری نکات ، کار شما را در بازکردن و چیدمان اثاثیه بعد از حمل بار بسیار آسان خواهد کرد برای صرفه جویی در وقت و انرژی از این نکات پیروی کنید

بسته بندی اثاثیه منزل پیش از اسباب کشی با رعایت یکسری نکات ، کار شما را در بازکردن و چیدمان اثاثیه بعد از حمل بار بسیار آسان خواهد کرد برای صرفه جویی در وقت و انرژی از این نکات پیروی کنید

نکات بسته بندی اثاثیه منزل

در هنگام بسته بندی اثاثیه لازم به ذکر است که :

استفاده از کارتن ها ی محکم پنج لایه

کارتن پنج لایه بهترین گزینه برای حمل بار می باشد زیرا نسبت به دیگر کارتن های موجود از مقاومت بالاتری برخوردار است و براحتی پاره نمی شود .

بسته بندی کتاب و ظروف چینی

سعی کنید کتابها را در کارتن های کوچک و محکم بسته بندی کنید تا حمل آنها آسان شود . در هنگام بسته بندی ظروف چینی ، آنها را در نایلون حباب دار بپیچید و برای ایمنی بیشتر ظروف را در وسط کارتون قرار دهید . همچنین با کمک لباسهای کهنه و قدیمی می توانید مابین لوازم شکستنی برای حفاظت بیشتر بهره بگیرید .

کارتن ها را درست بسته بندی کنید

برای داشتن کارتن محکم تر کف آنها ، بین درزها را نوار چسب بصورت افقی و عمودی بزنید . با توجه به نوع وسایل ، آنها را داخل نایلون حباب دار یا روزنامه بپیچید . بعد از پر شدن در کارتن را بسته و نوار چسب و کناره های کارتن را برچسب بزنید و روی برچسب محتویات داخل کارتن و محل قرار گیری آنها را یادداشت کنید .

وسایل داخل دراور و کمدها را خالی کنید

وسایل داخل کمد و دراور را حتما خالی کنید ،زیرا در هنگام حمل ،هم به بدنه ی خود کمد فشار می آید و هم باعث می شود وسایل داخل کمد جابجا و بهم ریخته شوند و کارهای شما را پس از اسباب کشی چند برابر کنند .

وسایل مشابه را با هم بسته بندی کنید

برای مثال داروها را با وسایل ریز آشپزخانه داخل یک جعبه نگذارید زیرا زمان بازکردن وسایل با هم قاطی شده و تفکیک آنها شما را گیج می کند . روی کارتن وسایل شکستنی حتما قید شود " شکستنی ، با احتیاط حمل شود ! " همچنین وسایل سنگین را کف کارتن و وسایل سبک تر را رو قرار دهید .

کارتن ها را برجسب بزنید

اگر زمان بسته بندی اثاثیه محتویات داخل کارتن ها را مشخص نکنید زمان ورود به خانه جدید حتما برای قرار دادن هر جعبه در جای مشخص خودش دچار مشکل خواهید شد . باز کردن جعبه ها برای اطلاع از داخل آنها و تعیین مکان شان کار سختی است و نشان از بی تجربگی دارد پس هر کارتن را لیبل بزنید و محل مورد نظر ، محتویات و متعلق به چه کس است را روی برچسب قید کنید .ترجیحا لیبل را کنار جعبه بزنید نه روی آن.

پایه های مبل و اتصالات وسایل را جداگانه بسته بندی کنید

هنگام جابجایی ممکن است چرخ های مبل ها کنده شوند . بنابراین قبلا آنها را جدا کنید و با برچسب مشخص کنید مربوط به کدام مبل است . این روش در مورد قاب عکس و آینه و تابلوها و ... هم صدق می کند . پیچ و وسایل تابلوها و پرده و ... را جداگانه با قید متعلق به کدام وسیله است بسته بندی کنید . این قبیل کارها اغلب نیاز به حوصله و زمان بیشتر دارد ولی مطمئن باشید در انتها کار از این حوصله و زمانی که مصرف کردید لذت خواهید برد .

جمع کردن و بسته بندی وسایل را زودتر شروع کنید

منتظر آخر هفته نباشید و شروع به جمع کردن وسایل کنید . بسیاری از وسایل که تا زمان اسباب کشی نیازی به آنها ندارید را چند ماه زودتر بسته بندی کنید .

اتوبار اختیاریه

اتوبار اختیاریه : سرویس باربری بیست و چهار ساعته در اختیاریه ، بسته بندی حرفه ای لوازم در محدوده اختیاریه با وسایل مورد نیاز، حمل و جابجایی وسائل سنگین و جهیزیه در اختیاریه

اتوبار اختیاریه : سرویس باربری بیست و چهار ساعته در اختیاریه ، بسته بندی حرفه ای لوازم در محدوده اختیاریه با وسایل مورد نیاز، حمل و جابجایی وسائل سنگین و جهیزیه در اختیاریه
اتوبار اختیاریه اقدام به ارائه خدمات حمل و نقل در منطقه اختیاریه نموده است . کلیه شهروندان اختیاریه با یک تماس سرویسهای بهترین اتوبار تهران را در اختیار خواهند داشت. اتوبار اختیاریه با هدف رضایت مشتری و آرامش آنها فعالیت می کند .
سرویس های اتوبار تکبار در محدوده اختیاریه
- ارسال سرویس باربری و اتوبار در اختیاریه با امکانات مورد نیاز
- ارسال تجهیزات مناسب بسته بندی
- اعزام نیروی متخصص و ماهر و مشتری مدار باربری جهت حمل وسائل و جابجایی
- اعزام نیروی خانم برای محیط های زنانه
- باربری و حمل و نقل شبانه روزی شهری و بین شهری
- مشاوره پیش از اسباب کشی
یک تماس با شماره تلفن های شرکت حاصل نمایید تا تجربه اسباب کشی آسان خود را ثبت نمایید. ما معتقد به ارائه بهترین سرویس اتوبار در کلیه مناطق تهران هستیم. بهترین سرویس اتوبار دراختیاریه را از ما بخواهید !

اصول باربری و حمل اثاثیه

اکثر مردم اسباب کشی را در زندگی خود تجربه کرده‌اند ولی تعداد کمی از آنها به اصول باربری آشنایی دارند. اگر کاری را بر طبق قاعده و اصول انجام ندهید مشکلات بسیاری در طول کار برای شما ممکن است رخ دهد. برای افزایش سطح آگاهی شهروندان گرامی از مسائلی که در حین حمل و نقل ممکن است اتفاق بیفتد مواردی را مطرح می‌کنیم و به شما توصیه می‌کنیم که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

اکثر مردم اسباب کشی را در زندگی خود تجربه کرده‌اند ولی تعداد کمی از آنها به اصول باربری آشنایی دارند. اگر کاری را بر طبق قاعده و اصول انجام ندهید مشکلات بسیاری در طول کار برای شما ممکن است رخ دهد. برای افزایش سطح آگاهی شهروندان گرامی از مسائلی که در حین حمل و نقل ممکن است اتفاق بیفتد مواردی را مطرح می‌کنیم و به شما توصیه می‌کنیم که تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

یکی از اولین اصول، آگاهی از نحوه درست بسته‌ بندی اثاثیه و جمع کردن اثاثیه است. بهتر است دانش خود را در این زمینه افزایش دهید. از اعضای خانواده و بستگان خود برای بسته بندی لوازم منزل کمک بگیرید. کارهایتان را اولویت بندی کنید و مرحله به مرحله انجام دهید. هیچ گاه تمام لوازم سنگین را در یک جعبه قرار ندهید. وزن وسایل خود را تقسیم کنید. برای بستن در کمدها و یا جا کتابی حتما از نوار چسب‌های محکم و پهن استفاده کنید و آن را چند بار و از چند ناحیه به دور کمد بپیچید. لوازم خود را طوری در جعبه‌ها بچینید که به آنها فشار وارد نشود و در حین جا‌به‌جایی آسیب نبینند. سالم بودن و تمیز بودن جعبه‌ها بسیار حائز اهمیت است. زیرا جعبه‌ در طول مدت باربری از لوازم شما نگهداری و مراقبت می‌کند. اگر جعبه سالم نباشد مسلما در میان راه و در اثر فشار بار متلاشی می‌شود و اثاثیه شما بیرون میریزد. تمیز بودن جعبه‌ها نیز مهم است. جعبه‌ها را از کنار خیابان و یا از داخل سطل زباله جمع نکنید. برای این کار می‌توانید به سراغ مغازه دارها بروید. می‌توانید از کارتن‌های خالی که در نزدیکی مغازه‌ها و سوپر مارکت‌ها گذاشته می‌شوند استفاده کنید. در هنگام انتخاب کارتن‌ها به اندازه آنها توجه کنید. جعبه‌ها هرچه کوچکتر باشند برای قرار دادن وسیله بهتر و مناسب‌تر هستند. البته نیاز نیست که کارتن‌ها همگی در یک اندازه باشند. از جعبه‌های مختلف با هر اندازه‌ای برای بسته‌بندی لوازم خود استفاده کنید. هیچ وسیله‌ای را بدون پوشش درون جعبه قرار ندهید. این کار موجب شکستگی و یا آسیب‌های جدی به وسیله شما می‌شود. به دور هر وسیله پارچه، روزنامه و یا کاغذ باطله بپیچانید و با این کار آن را ضد ضربه کنید.


اصل بعدی که باید در نظر بگیرید حفظ سلامت خود در حین باربری است. معمولا وقتی مشغول کار کردن هستید فراموش می‌کنید که به فکر سلامتی خود باشید. ولی باید به خاطر داشته باشید که هیچ چیزی بالاتر از سلامتی نیست. بنابراین قبل از اینکه در بستر بیماری بیفتید باید پیشگیری کنید. علم و آگاهی از نکات بهداشتی و همچنین نکات ایمنی می‌تواند به شما در حفظ سلامتی‌تان کمک کند. هیچ گاه برای بلند کردن وسیله‌ای که از وزن شما سنگین‌تر است تلاش نکنید. مغرور نباشید و در جا‌به‌جایی اجسام سنگین از اطرافیان خود کمک بگیرید. هرگاه احساس خستگی کردید دست از کار کردن بکشید و به خود استراحت دهید. ذخیره کردن انرژی به شما کمک می‌کند در کارهایتان موفق‌تر عمل کنید. بنابراین بهتر است به ازای چند ساعت کار حتما زمانی را به استراحت اختصاص دهید. در هنگام استفاده از وسایلی مانند قیچی، کاتر و چاقو دقت بسیاری به خرج دهید و مواظب باشید تا به خودتان آسیب وارد نکنید. قبل از جا‌به‌جا کردن لوازمی مانند یخچال آن را از برق جدا کنید. خطراتی مانند برق گرفتگی و گاز گرفتگی را جدی بگیرید.

اصل دیگری که نیاز به توجه دارد در نظر گرفتن زمان مناسب برای هر قسمت از کار است. اگر هر روز قسمتی از وسایل خود را بسته بندی کنید دیگر کار به روز آخر موکول نمی‌شود و دچار استرس نمی‌شوید. زمان خود را مدیریت کنید. هر کاری را که انجام می‌دهید یادداشت کنید. از تقویم روزشمار برای یادآوری روز اسباب کشی استفاده کنید.

1234
last